Untouched



Studenten närmar sig med enorma steg.. Adrenalinet går på högvarv  24 timmar om dygnet och bara tanken av alla underbara folk som kommer glädjas för min skull gör mig överlycklig :)
   Jag har spenderat massor av tid av veckan i skolan, revyträningar och partyyyyn! Schyyy!!


Är på besök hos mamma en snabbis, ska hämta all dyngtvätt som hon har varit snäll och tvättat åt oss. Sånt har inte jag tid och lust med i dessa tider :)
   Ska ta mig en snabbtitt på facebook, sen blir det solariet..

Ikväll ska jag och Rickard mysa för sen lär han inte se mig så värst mycket av mig på ett par dagar.



näe, nu ska bloggen få vila yttligare ett par dar.






----------------------

Imorrn är det ett år sen morfar lämnade oss


1 år av stor sorg och saknad!!!

          



 I MISS YOU,
     MISS YOU ALOT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0