8 mars


ja, jag och pappa skulle ha vart till farmor idag men båda är bakfulla så jag antar att det inte blir nått .. Bra jobbat ;)


Igår var Cassandra och Erik hemma så det blev ett litet kalas med god mat, Bastu, yatzy, pil, melodifestivalen och en tripp till Torsby sjukhus, inte för mig men för Annicka, Jonas och Örjan.. Stackarn.
 Kvart över två åkte vi hem till mig och la oss men somnade inte förrän vid tre, och nu åkte rickard på träning och jag är trött som ett as. Halv tre inatt ringde Julia och frågade om jag kunde hämta Gunilla och Tony, men jag avstod :P

Idag får vi se vad som händer, vore att skönt med en heldag i sängen framför tv:n, men utan sällskap så kvittar det och klockan 4 börjar jag jobba på hemtjänsten, GÖTTGÖTTGÖTT, äntligen!  
men hade inte rickard påminnt mig om att jag skulle jobba idag så hade jag varit på väg till Kungsör nu för att titta på Rickard när han spelar match.
Minnet är bra men kort. :)
Jag tror tillochmed att jag har glömt bort hur man jobbar. Det känns så.


Imorrn lutar det mot en tripp till Norge. Erik ska hem, så vi skulle skjutsa honom så skulle han bjuda oss på mat och Bowling i Norge. KUL! vi får se om jag är med och dominerar eller om jag sitter bredvid som åskådare.
Jag vill ju inte mista tron som Bowlingmästare, vad ska jag leva på då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0