Grisnos


Det har blivit tillökning i Åhslund/ Svensson familjen, Einar har blivit storebror =)
Får ta mig i kragen och åka bort å ta mig en titt på lilla pyret :)
 


Länge sen man skrev här, men jag tror att jag har skaffat mig en liv, iallafall något annat att göra än att sitta framför datorn och uggla. Undrar vem och vad det är som får mig att inte göra det :P

Helgen blev lugn, för lugn. Var och tittade på tjejerna när de skulle kvala till div 1 men det gick inte riktigt som vi ville. Jobbig förlust med många känslor, tårfyllda ögon och inte prata om en oerhört jobbig tysnad i omklädningsrummet! Men jag tyckte de kämpade på bra och att vi har gjort en helt fantaskik säsong! sasong kanske det heter?? drit samma :P 
Blev ingen fest för min del utan en lugn kväll hemma och jag somnade kl 10 men vaknade senare på natten och var pigg som en mört. Men det var ju dock några timmar för sent, mitt sällskap sov som en stock och jag kan inte väcka honom. jag vågar inte heller. "Väck inte den björn som sover" är det inte så man säger? ^^, nej så farligt är det inte. :)
Grisnos


nej, nu ska jag sätta mig och göra klart det sista på en inlämningsuppgift i etiken, förbreda mig lite inför det nationella provet i svenska som vi ska ha imorrn. Sen blir det Geijersholm.

Hade gärna varit med laget ut på en utflykt nu men jag hade verkligen inte tid! orkar inte med skooooolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0