11 mars

JAG HAR VARIT UTOMLANDS!!!  bara för en dag visserligen men vem bryr sig?!


Rickard tyckte synd om mig som aldrig varit i Norge så det blev det en tripp dit. Men det tog tid. Först ett stopp i molkom, Cassandra skulle hem med grejjer sen till karlstad. så dit åkte vi, sen till Norway. Jag, Rickard, Erik och Lunna. Förresten, "svängen förbi karlstad" som Erik kallade den, var bara en omväg på 10 mil. haha.
Väl framme blev det dock ingen bowling. Vi vände i dörren till lägenheten och åkte hem, det är jag nog ganska glad för nu. scheisse! =D 
  Hemvägen blev ett minne för livet, tackotack :)


Grattis till madde v som fyller 20år idag! 
 
Annicka fyller också år idag så jag ska snart dit och äta taccos, som jag har laddat, har inte ätit på flera dagar.. typ..



Till helgen bliré äntligen fest. Äntligen och äntligen?! jag har typ festat varje helg mer eller mindre sen nyår. Fast inte ute utan jag har mer mått gött hemma :) men tll helgen blir det utgång. Tror ja? Tanken var först att jag och J skulle till värmullen och värma upp, men sen sa Mamma att hon tyckte att vi kunde äta här hemma så så blir det säkert. och då betyder det MINTU REJS och det vet jag att mitt sällskap inte säger nej till :P
sen drar vi  vidare till valhall och titta på Rickard när dom sen blir det troligen parken! 
JAG ÄR TAGGAD, eller som jag har förstått så är VI TAGGADE.
Jag är ganska så säker på att det blir en lyckad kväll! 



på lördag är det meine birthday så jag antar att det blir till att fira på ett eller annat sätt.
tummen upp till mej.. 




 

förresten 11 mars, idag har Eemms och Bella haft körkort i ett år.
Mitt minne kanske inte är så kort ändå..








 

Kommentarer
Postat av: emma

va fan du kommer ihåg mer än ja =p

2009-03-11 @ 21:55:03
URL: http://ackselsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, det kom inte ens jag ihåg ^^

2009-03-13 @ 19:35:20
URL: http://bellsibullsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0