6 mars


Igår var alla treor på universitetet i Karlstad men det intresserade mig inte värst mycket. (även om jag kanske borde engagera mig lite) heter det verkligen borde?? Bör??. 
Vi åt iaf på KAU sen drog vi till bergvik och shoppade istället. Sånt gillar jag mer.
 Fick tag på lite allt möjligt men mest en massa basplagg, linnen och jumprar, sånna där bra att ha plagg, you know! men också en klänning, byxor, shorts, en skjorta och lite annat smått och gott. Förresten, 3 chokladkakor och en Big mac med sallad, ost och lök till Mr Persson också.<-- VIKTIGT! ^^



Annars vet jag inte vad fredan har att erbjuda. Ena delen av mig skriker Fest medan andra säger, "Ät godis och titta på en film med Sandra och Julia istället, det blir man inte bakfull av" 
och det lutar faktiskt mot det andra. Skönt att vakna till morgonen pigg som en lärka, vilket jag nästan gör varje morgon nuförtiden. Tråkig som jag är! 


En sak som är säker är att jag ska käka hemma ikväll.- För engångsskull. Sen får det nog bli så att jag åker till S och J och tar upp en plats i deras soffa. Själv tycker jag att det låter som en utmärkt idé. :)


En annan sak som är värd att nämna, jag har städat mitt rum idag och jag fick torka bort massor av damm från maddes stundent present som fortfarande ligger där den låg i början av juni 2008. Madde, nu får du få tummen ur rôva och komma hit så jag får ge dig den, eftersom min tumme verkar sitta fast! 




8 dar kvar som 18 åring! 
jaghatardet.


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0