2 mars

Grattis Anders på 25 årsdan!  


Lugn helg hemma med godis, film, chips, coca cola,  vin och cider :)

Rickard kom och hämtade mig efter matchen i fredags, (som vi vann ^^) åkte och köpte allt som ska finnas på ett bord framför soffan en fredagkväll.

Lördag vaknade vi av att Annika knackade på och ville ha med oss till slalombacken för att grilla.. OH YES.
 VILKET VÄDER!
Rickard blev barn på nytt och åkte pulka, från toppen och ner! haha.. Han tyckte det var roligare än hans kusin Bella var som är 3 år! Hon började gråta eftersom hon fick all snö i ansiktet som blev när vi bromsade ner farten med hjälp av fötterna :) Så hon joinade mig vid brasan, där satt vi och grillade korv istället, det var bättre det :)

Efter att rickard hade dränkt mig i en snöhög tre gånger blev jag rätt blöt och kall om fötterna så vi drog hem till mamma och tinade upp oss med  fläskfilé och potatisgratäng. Erica, Daniel och Zorro fanns på plats så det blev en massa prat, bland annat om min balklänning och jag fick massor av komplimanger så jag har bestämt mig för att behålla den. Vi får väl se hur jag blir till att se ut. Hoppas bara Moa och Ida kan fixa till ett ansikte åt mig.. :)

Sen på lördag kväll tog vi oss lite till melodifestivalen men det sög verkligen getpung.. Ingen melodifestival utan Linda Bengtzing och Björn Gustafsson, så är det bara!


nu måste jag verkligen runda av. Ska fortsätta med lite skolarbeten, sen blir det geijersholm och film hela natten lång. SKÖNT MED LOOOOoOOOV! :)

KLÄM



Kommentarer
Postat av: M

va haru för klänning!? :D

2009-03-02 @ 20:56:42
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Moa

tack fia :)

2009-03-02 @ 22:41:10
URL: http://evilmoe.blogg.se/
Postat av: M

okeej, lät fint :) Så himla svårt att förklara å sen att se de framför sig också :D Längtar tills jag får se er allesammans ;) Jag ska jobba hos pappa :D

2009-03-03 @ 16:18:23
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0