The show must go on

Rihanna- Pon de replay

Beyonce- If I were a boy

Takida- curly sue

3 Doors down - here without you

Nickelback- gotta be somebody

Red jumpsuit apparatus- face down

James Blunt- beautiful

Plain white T´s - a lonely september


listan kan göras hur lång som helst men jag får korta av lite.

Jag tycker det är konstigt att man förknippar vissa låtar till vissa personer och varje gång man hör den så får man flashbacks och minnen bara dyker upp bara sådär, på en sekund!   
som t.ex  Pon de Replay med Rihanna, den förknippas ju helt klart Julia. Den lyssnade jag, julia och Lisa på konstant en hel kväll. Kvällen då de för allra första gången skulle ut på fest, (självklart så skulle deras premiär bli med mig! ^^, ) Det var parken och som pricken över i:et var det skumdisco(!!!) och från ingenstans kommer Marie Jansson och skickar in mig på knä i allt skum så jag trodde jag skulle kvävas. och vi skratta så vi skrek!

Det var en kväll som jag sent kommer glömma, men jag förknippar dock bra låtar till dess mindre roliga stunder och personer..


Jag tycker faktiskt att allt är lite kneppt.. , men det är jag också :)

Nej, back to the reality. Läxorna väntar!

Kommentarer
Postat av: M

Så gör jag också, lite kneep att allt kommer upp bara för att man lyssnar på en låt :)

2009-03-03 @ 18:13:00
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0