Man eller mus?


Tuuuuut i rutan!

Äntligen har jag och malin kommit igång med vårat projektarbete! En bra bit på vägen också!
Så inatt kommer jag sova gött, och att jag har ûberbra sällskap gör inte saken sämre!

snart klar med sjukvården också. Det betyder sovmorgon till halv 12 imorgon! suug på den du!



Helgen var hur bra som helst. (Ni kanske har sett på Julias bilder på bloggen att vi hade kul, speciellt vi två!!! haha)
 
På fredag tog jag med mig schulija och Lajsek till valhall för att titta på viking, speciellt Rickard när han dominerade.
 2 mål och ett repotage med VärmlandsFolkblad. Inte illa pinkat.  Liit stolt Sôffi va dåra!! :)
 Vi var lika stolta båda två tror ja så matchen blev kvällen och nattens samtalsämne, men sen på lördagmorgon kom mamma in med tidningen och visade oss. Rickard kikade typ med ena ögon, slängde ner tidningen på golvet, tog om mig och vi somnade om. Så roligt tyckte vi det var då. Men mormor skulle klippa ut det :)

Lördag kom halva släkten och firade mig. Massa pengar och presenter. Taccogratängen som jag och Rickard gjorde fick verkligen högsta betyg.
Sen kom Julia, Lisa, Matilda, Sandra och Heidi hit så vi åt glass och firade lite. Sen trog vi vidare till Brostugan men där blev vi inte sena utan åkte ner till Daniel där viking hade lagfest ^^ men jag och Rickard drog hem ganska snabbt därifrån också och värmde oss taccos igen.. :)

söndag blev bara en slappdag som vanligt, med det är så det ska va! 




 


Är du man eller mus?
- jag är en man som gillar muuus! 
HÖHÖ, klockren!




                                         TRION!




Kommentarer
Postat av: Putte

är du man eller mus? JAG ÄR EN MAN SOM ÄLSKAR MOOOOOOS

2009-03-23 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0