regn och rusk


herregud va helgerna går fort, tycker ja. Hinner knappt med.

Fredag bestod av jäääääättelång och jäääääätteskön sovmorgon. Rickard var ledig och vi låg kvar i sängen ända fram till att han skulle åka på träning kl 4 :) 
Rickard och Hôlma hade planerat en dubbeldejt så vi drog till mille och myste med öl, cider och pizza. Sen drog vi till deras place och fortsatte där, sen kom även malin och erik och Johan . Lyckad kväll om ni frågar mig. och singstar fram till morgonen gör det där lilla extra. Singstar på helgerna börjar numera bli en tradition.  

Ännu en slappdag blev det på lördan. Låg hela dagen då också, och med turen på vår sida (förengångsskull) ringde mamma och bjöd oss på mat så vi slapp även det, ännu en gång, ännu en dag. Sen åkte vi och hälsade på annika och peter, där bjöds vi på efterrätt. M m m.
Men sen var det slut på det roliga, bara att åka hem och hoppa i jobbkläderna och dra sig mot tranan. Ännu en natt väntade. Den gick förvånandsvärd bra. Natten gick fort och allt bara rullade på. Skönt med sånna nätter innimella.. När jag kom hem på söndag morron var sängen varm och skön och det var underbart att få krypa ner :)

Sen var det hockey som stod på schemat. Viking fick stryk med 4-3. Synd tycker ja, för viking var bättre. Enligt mitt tycke, :)



Till fredan ska ja och rickard spela bowling med mina kollegor i grupp 1. Dä blir skôjjigt det. Hoppas på en lång och lyckad natt och att meine freundins och kalaserar så man kan fortsätta med dom senare.

Sen på lördag eftermiddag väntas jobb, likaså söndan. Missar dock perssons match men det får gå ändå. 


Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och ta med mig rôva och gå ut på en promenix. 



   

Förresten, dagens plus.
Jag hittade ett prestentkort på boulevard på 1200kr när jag städade förut. Därför försöker jag planera in en tripp ner till karlstad under veckan! Detta kallas lycka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0