I dont wanna be anything other than me



veckans plus

Julia lyckades förbaskat bra med att övertala mig att gå ut och springa med henne. 2 gånger den här veckan. Varje tisdag och torsdag ska vi förvåna världen. Är det mening.



veckans andra plus

bowling och fest med mitt jobb blev mer än lyckad för min del. Jag hade hur roligt som helst och kunde inte ana att de över 30+ kunde supa så. Värre än oss ungdomar. Haha. Själva bowlingen gick inte så bra för mitt lag.
min lagkapten peter valde mig, rickard och lundström. Vi blev på en 5:e plats tillsist. Vi låg sist så gott som hela tiden så vi kämpade upp oss bra!! :)




veckans tredje plus

jag har jobbat hela helgen och för tillfället rullar pengarna in.




veckans fjärde plus 

fick ett oväntat samtal på lördagsnatten. Riktigt uppiggande och det gav mig äntligen något att se fram emot.



Veckans enda minus

jag missade perssons match igår mot Nor. Rickard gjorde självklart ett mål och ett assist. Typsikt.
Men i mina ögon är han alltid bäst ändåååå, oavsett vad, när och hur..





Nu är det one tree hill, men one tree hill utan den här låten är inte one tree hill. Där har vi årets miss.













                Det här är one tree hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0