6 oktober


ja, och jag återgår till såret i örat. Ontontont!
men jag har iallafall besökt apoteket idag och fick mig lite salvor och smörjning så jag hoppas på en rejäl förbättring, orkar inte med flera sömnlösa nätter bara för den där skiten.
Mamma var hos oss igår och la om mitt öra och när jag tog bort det idag fick jag en sorbact full i var!! Mm, mysigt. Rickard höll på att spy när jag visade honom. =D haha,
men Förhoppningsvis drog den åt sig det värsta av varet och att smärtan kan börja avta. Lite åtminstone.


Inatt jobbade jag sista natten för en tag. vad jag vet. chefen ringde förut för att få en utvärdering. Och enligt henne hade mina kollegor berömt mig. Alltid roligt att höra. Jag tar verkligen åt mig och växer som attan inombords. =)


nu ska jag gå upp till mig och göra mig iordning, sen dra upp till valhall och titta när Rickard spelar match. 
Det gillar jag!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0