nightmare




jag vet att det 'är massa tjat om mitt öra men jag måste bara uppdatera och säga att smärtan är borta. Blöder som en stucken gris bara och örat är blått men jag tycker jag är coooool.


..och jag Måste bara berätta om min hemska dag igår. Den var en riktig mardröm.
Vaknade med en smärta som inte ens kan beskrivas. Tryckte  i mig ipren som om det vore choklad och hoppades på det bästa. Men jag insåg snabbt att det inte hjälpte längre efter två veckors tid. Gick ner till pappa för att få något annat att tänka på, men tårarna spröt och örat var stort som en parabol. Jag och dumbo.. Pappa kom på den brillianta idén att knipsa av ringen med en tång. jag hade inget annat val förutom sjukhuset och det var det absolut den sista utvägen.

Med en darrig hand sätter pappskall tången i ringen och klämmer så hårt han bara orkar men lyckas ändå inte. Med den smärtan ramlade jag ur soffan och bara skrek. Att jag inte dödade honom..  ja undrar va grannarna tänkte.
Efter många tårar, skrik och tjat med pappa tvingade han mig upp till sjukhuset där de gav mig massor med sprutor som skulle bedöva. Hjälpte dock inte fullt ut utan kände hur doktorn bröt och blodet bara spröööt. Trodde inte att man kunde blöda så mycket från ett öra, men tro mig. Hela lakanet var rött och svetten rann av mig.
Doktorn sa att det var en massa brosk i örat som hade gått sönder och det var inte alls bra. Han sa också att det var tur att vi kom för örat kunde typ ruttna bort om jag hade väntat en längre tid! Fräscht
När jag hade tagit igen mig så började dom tejpa och lappa ihop mig. Nu är jag hel och glad igen. Jag är utan smärta och äter pencillin.
Tror tillochmed att jag kan sova vänd mot Rickard inatt. Efter två veckor kommer det kännas underbart! :) 

Doktorn var klämmig och sa att det skulle ta ett par veckor tills jag kunde ta ett nytt.
Sen skrattade han gott en lång stund.  

Aldrig mer en piercing. Speciellt inte i örat. TRO MIG!   



Idag var jag till frisören. Jag bestämde mig för att klippa av en heldel och göra rödbruna slingor. Resultatet blev bättre än bra. Jag är supernöjd.
Jag tror också att det kommer duga åt Mr Persson. Jag uppfyller fortfarande hans krav.... ;)

JAG ÄR NÖJD för engångsskull.

Nu ska jag laga mat, sen blire träning med schulie..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, sikken skit! stäm gubben. Eller ännu bättre begär att få pengarna tillbaka :) Synd bara, för det va skitsnyggt vännen!

2009-10-18 @ 11:50:27
URL: http://saandralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0