Happy



Äntligen helg. Chefen ringde nyss och frågade om jag ville jobba imorrn, men jag orkade inte. ( säger man nej till jobb i dagsläget är man rik,) jag är inte rik, jag är trött- men jag har jobbat 5 dagar i sträck, plus varje helg i oktober så nu får det räcka för den här månaden :) ser fram emot sovmorgon imorgon. Med sällskap. 

Nu tänkte jag ta mig en kort promenad, sen till ica och köpa nått gott som kan sätta sprätt på magen eftersom det inte fungerar som den ska. Blir lite päron, plommon och vindruvor ska nog få igång den igen!! Toan får bli min bästa vän några dagar framöver.


vad helgen har att bjuda återstår att se. Känner för att inte göra nånting, men ändå inte. Beslutsångest. Men vi får la se. Tiden får avgöra.


nu ska jag dra mig.
bye.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, hävlar va jag har pluggat ;) nu är det bara det pirriga jobbiga kvar !

2009-10-30 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0