idag har jag fredagsångest


ja, vad jag ska göra ikväll är fortfarande inte bestämt.
Vet varken in eller ut just nu. Känner mig bara allmänt borta och instängd i min egna lilla värld.
Förvirrad och osäker är väl hur det kan beskrivas på enklaste sätt just nu.

Känner verkligen för att få en klarhet i allt. Funderar strakt på att besöka ett medium och ta kontakt Pehr igen. (Han som spådde mig i somras) för att få någta bitar på plats.


--------------


Pratade nyss med en person som har en stor betydelse i mitt liv. Han öppnade sig så som han gjorde "förr i tiden". Det betyder att jag fortfarande har hans förtroende och det känns verkligen hur bra som helst. Vill aldrig tappa kontakten eller förlora denna människa. Denna personen är alltid sig själv och det är det jag gillar hos honom. Vi vet mycket om varandrahar gjort mycket ilag och upplevt mycket och det har gjort att vi båda vet att vi finns när när det behövs som bäst.

Idag sa han saker om mig som verkligen berörde, ända in i själen. Tror faktiskt inte att jag hört nån som pratat så fint om mig tidigare. De orden tackar jag för!!







näe, nu ska jag sluta innan jag säger för mycket, men en sak.
Vissa stunder och saker saknar jag verkligen.



nu ska jag försöka komma fram till vad jag vill göra med en fredakväll som denna.
fest?  innebandy? båda?


ikväll kommer det bli en sån här klump i-magen-kväll. åååh!!




hallå där possitiv. men vissa dagar är bättre och går lättare än andra.


vi ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0