smärta


Aj mitt öra!!
Jag har fått infektion i den nya piercingen i örat. Ont är vad det gör!
Mamma kommer snart och hon ska få visa sina kunskaper och lägga om.
Jag får ju inte jobba med en infektion så jag antar att jag får en såndär vit lapp över örat! Snyggt dä! :)

Inatt ska jag jobba. Det är redan måndag. Det känns som om helgen bara sprungit ifrån mig, men det har gått lätt att gå till jobbet på kvällen nu när Rickard inte har varit hemma. 
Igår kom han hem och det var skönt att se honom. Vi har inte varit ifrån varandra en natt sen vi blev ilag. 16 november. Rickardtarmen har skrikit massor..

Nu har jag nyss kommit hem efter en promenad. Det var länge sen sist. När man jobbar natt förstörs ju dagarna. Man sover fram till tre, äter, vilar och sen drar du iväg till jobbet igen..
 En fågel viskade i mitt öra att jag kanske skulle få jobba onsdag natt också. Det hoppas jag på :)


Torsdag blir det klippning och slingor. De ska bli skööönt att få bort ruffset i svansen, hoppas bara att jag orkar gå upp eftersom jag kanske har slutat 7 på morgonen. Men det fixar sig nog.


Nu ska jag sätta mig och läsa igenom några sidor om utbildningar som jag fått av Frida. Helt plöstligt blev jag jättesugen på att läsa vidare. Tack Frida :)


nä nu drar jag.
ha dä

Kommentarer
Postat av: Frida

haha varsågod Fia!! ;)

2009-10-05 @ 14:47:52
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0