urpumpad




Det är tisdagkväll och är trött och sliten. Fast på ett annorlunda sätt, inte det vanliga. (trött för att man varit lat) . Julia sågottsom tvingade med mig på en löptur förut. Sprang i ca 40 min och jag sprang hela tiden och är Jättestolt faktsikt! med tanke på att jag inte tagit ett löpsteg sen slutet på januari så tyckte jag att jag var duktig. Julia var stolt över mig hon också =)

idag besökte jag storstan och presentkorten på boulevard fanns med. Köpte röda, stora, fina krukor som fick ta plats i fönstret i vårat sovrum.Tills vidare. Väntar på att få tapetserat i köket. Då kanske de hamnar där ist. Köpte inte alls mycke idag men pengarna bara rann iväg. Blev iaf underkläder, 2 par skor, tre jumprar och lite annat smått och gott som jag ska lägga på morfars grav.



Resten av veckan består av jobb.
Jag kommer få en bra löning i november :) I love it and need it!!
snart dags att köpa julklappar. =)


snart ärä fredag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0