Zombie



Man är f'n inte människa efter att ha jobbat natt. Känns som om jag går i sömnen.
Slutade 7 imorse, hem och la mig i en varm famn, somnade, vaknade av att Rickard gick upp, somnade, vaknade av att pappa skrev att maten var klar. Ätit och nu ligger jag är i pappas soffa. Ska dra mig hemmåt och krypa ner under täcket igen. Men det dröjer inte länge tills Rickard kommer hem så då vaknar jag.. igen :)

Verkar som om han inte har träning idag. Vilket jag tror innebär att vi ska laga mat idag. Det har vi inte gjort på nån vecka. Lättare att åka iväg och låta andra stå får maten :) Jag vill det inte men det är så töligt att laga mat till sig själv.

aja, tiden går. Sängen ropar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0