28 september



åå vilken natt. Vet inte när jag sov så gott sist. Men den sömnlösa helgen har slukat massor av energi av mig men nu är även sömnen ikapp och jag är pigg som en lärka.  Jag ska snart gå ut och gå en stund. Sen finns det massor här hemma som ska göras. Plocka lite och dammsuga, sen måste jag betala räkningar och det är det tråkigaste som finns! Det var det enda som var bra att bo hemma. Jag slapp betala. Hela löningen rakt ner i fickan.. men nu funkar det inte så, tyvärr =)

Helgen bestod av en tur till filipstad där några av oss piercade tungan, jag höll mig till örat jag, annars skulle jag vara singel nu. Det var det jag fick höra ;) Därför blev det ännu ett hål i örat, genom allt bråsk och det gjorde något så bedrövligt ont, en smärta jag aldrig kommer kunna förklara! Två ord. Aldrig mer!!

Kom hem från Julia runt halv 12, och sen kom Rickard hem från matchen, men han åkte lika fort. Jag la mig, lyckades somna vid tre tiden. Kvart över sex kommer han hem och är långt ifrån trött så vi låg och prata i flera timmar.. Kvart över 8 somnade vi och jag vaknade igen klockan kvart i tio och orkade inte  om, så jag gick upp.
 Lisa spelade match mot Hagfors så vi var ner och tittade på den en sväng. Men matchen tråkade ut Rickard ordentliget så det blev inte mer än en period :P

 Sen bar det iväg till Geijersholm där vi sjöng singstar hela natten :) Vaknade tidigt på söndag som vanligt.
Igår var jag ut 2 gånger. Gick ut till bilen, gick ur bilen och in. Så det blev en rôtdag i soffan :)



näe, nu blire frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0