Tvivel



Två heldagar på jobbet tog verkligen knäcken på mig. Jag är dödstrött men ändå inte. Orkar inte sova, somnar inte förrän sent på natten och vaknar långt innan tuppen.. jobbigt!
Det kanske beror på klumpen i magen som bara växer..

idag är livet bara piss och jag vill bara gråta. Men pappa och julia kommer snart och de får mig lätt på bättre humör.
Pappa ska hjälpa mig att sätta upp en hylla och en gardinstång, medan julia ska få hjälpa mig att höststäda och höstpynta lite med det jag köpte när jag och mormor var till Ikea i fredags. Det är såå kul att handla när man har pengar =)



igår var det en på jobbet som påminde mig om att för en vecka sedan låg jag vid poolen i grekland och drack en god drink, och tänk att så var det. Men nu sitter man här i kalla sverige och bli allmänt deprimerad av kylan och mörkret. Jag vill åka igen. Ska att höra med Miss schulie om hon också är suuuugen :) 
 Flagnar ( heter det verkligen så??) gör jag också, jag ser ut som en dalmatin.. Snyggt!!


näe, nu ska jag röja undan lite här innan fader kommer..


hadä!





                                 ♥    ♥    ♥



                                       



Förvirrad :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vännen, hur är det egentligen? Bara du ringer om det är nåt, kan ta oss en promenad nån dag och bara stri tycker jag! Puss <3

2009-09-21 @ 11:36:30
URL: http://malinsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0