ensamt



ännu en dag som arbetslös. Jag ska iaf jobba delad tur till helgen!! :)
Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med om dagarna. Men nu går ju iaf malin också hemma så jag har någon att dela vardagen med :) 
Imorse vaknade jag av att Ludde ville komma hit till mig medan malin skulle handla. Och självklart ställer faster (som jag kallar mig själv =D ) upp. Vi bråkade länge, ända tills han morrade åt mig, då kramades vi istället och se la han sig här bredvid mig i soffanoch var söt och snäll som ett litet lamm..

Nu ska jag gå ner till Domus och handla lite. (Det är dyrt och det Suger krabbk*k).
Kottletter är vad köket bjuder på idag. Inte helt omöjligt att det blir potatisgratäng till. Det är M m m det!


Helgen börjar närma sig och som det ser ut nu åker jag och Rickard ner till Buz och Wicke och sover över där tills på lördag. Vi ska nog gå på bio om jag lyckas övertala Rickard och sen ska vi laga ûbergod mat!! Love it!
Blir väl kanske en sväng att hälsa på lilla Lisafisa också som har klippt av navelsträngen från Annicka och flyttat ner till storstan! Modig du =) Själv är jag nöjd att Rickard tog sig ända ner till Storgatan.



Nu måste jag gå, måste hinna lägga köttet i marinad så det blir riktigt saftigt tills senare !! :)

hadä




Kommentarer
Postat av: Gila

Det suuuger att vara arbetslös och gå hemma! Jag får spungen snart!! :P

2009-09-30 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0