I gotta feeling



ååh jag sov ända till klockan 8 idag. En halv timme längre än igår. Det tar sig :) Rickard påstår att det var för att han hade sovmrgon och låg bredvid mig som gjorde att jag sov längre. Men jag försöker att intala mig själv att inte är så. Jag är inte beroende av att ha honom bredvid mig.. Inte en chans!!  Jag skulle bara göra vad som helst för att få ligga bredvid honom en hel dag, eller vakna en dag och båda var hellediga. Det var evigheter sen sist.. 2.5 vecka sen för att vara exakt.. Usch.. En lång tid! Men han lungar mig med att vi ska snart få vara med varandra varje dag i en hel vecka. Det kallar jag lycka! :)


Jag gick iallafall upp vid tio tiden och gick ut och gick en promenix i 1,5 timme så nu känner jag mig duktig. Mätaren stod på 7659 steg när jag hade gått en runda. Nu står den på 8036 och halva dagen har ju bara gått. Bra jobbat! =)


Nu väntar jag på att Rickard ska komma hem så ska vi åka till mamma och sola. Vi är tvugna att få lite bränna på våra likbleka kroppar annars kan inte vi vara i solen de första dagarna utan att bli uppbrända och det vore sorgligt, tycker jag.
Väntar också på Lisafisa. Jag antar att hon kommer och vill ha skjuts hem. Jag ska passa på att handla åt Annica då också, som ligger där hemma ensam men sig stukade, halvbrutna fot. Stackare. Rickard tyckte de var bra för då skulle han få ha bilen en månad till;) snällt sagt till sin mamma..


Nej, verkar som om det är dags att snyta sig sen blire duschen.

                              hellogoodbye.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0