Tillbaka till verkligheten



nej, dags att gå tillbaka till mitt rätta jag. Köra mitt race, inte låta någon trampa på mig och ösa massa skit över mig. Jag vill bli den Sofia som jag en gång i tiden var..

Att slösa massa tid och energi på någon som ändå inte uppskattar det känns ju helt värdelöst och bortkastat, MEn sån är jag nu och har alltid varit. Jag vill alltid att folk i min omgivning ska må bra, och gör dom inte det, gör jag allt jag kan för att få det att bli bättre. Även om det kanske inte alltid märks.
Att vara omtänksam är en god egenskap, men jag ska lägga den energin på de som uppskattar den hjälpen och på de som kan acceptera och respektera mig för den jag är!!  

jag tycker själv att jag har gjort vad jag kan för att få det att funka. Vad spelar det för roll i slutändan om det inte är tillräckligt ändå?? Då är ju allt skit ändå..



Jag vet att jag är deppig, men jag skyller på hösten!! 


Jag vet att detta inlägget bara var flummigt och kanske komplicerat, men jag fick iaf lätta lite på hjärtat och jag förstår vad det står, ända till punkt och pricka.. (säger man inte så??) :P
 Nu får det bli fejjan och farmville en stund innan jag stänger ögonlocken för ett par timmar..


Ha dâ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0