Storgatan 4 B


"Hem ljuva hem."

"Borta bra men hemma bäst"


och det är så sant som jag heter Sofia. Det är alltid skönt att åka bort ett tag men det är att skönt att komma hem sen också. Hem till sig. Hem till sängen, hem till rent vatten, hem till toan, och framför allt att man kan slänga pappret i toan och inte i papperskorgen! och alla pratat om hygien nu förtiden..


Resan har iaf varit hur bra som helst med helt underbara människor. Tack v
Nu planerar vi en ny resa så det är bara att börja spara pengar igen. Jag längtar redan :)


Chefen ringde nyss och frågade om jag ville jobba helgen.. JA TACK! :)
just nu är allt tipp topp och allt bara flyter på och imorrn fyller pappskall år så
jag och Rickard ska bjuda honom på min ubergoda lasagnette. Det vet jag att han gillar :)


näe, nu ska jag plocka upp resväskorna som väger bly.
Väskorna får inte väga mer än 20 kilo får då får man böta. Jag och Sanna var nervösa för att
för böta 1000 kr per kilo som överstiger 20 kg. För vi orkade knappt lyfta våra väskor.
Men det var lugna puckar. Min vägde 19.6kg och Sannas 19,8. Coool lugnt.. ;)
Nu är barskåpet påfyllt igen iallafall och vi är tvunga att rensa det lite för att få plats med det nya :)

Gôtt!

ha dä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0