..och regnet det bara öser ner



Intressant liv jag har just nu. Dagarna känns oändliga. De känns j'vligt långa. De börjar bli riktigt tråkiga och det är så tyst och tomt här hemma utan Rickard. Nu, bara dom senaste dagarna har jag insett vad tråkigt jag skulle ha det utan honom. Inget skulle va sig likt.  ♥
Oj, vad jag blev  deeeeep. Jag ska väl vara glad att allt är som de ska och att han bara är på jobbet. Han kommer ju hem till mig om bara några timmar :)


Jag måste vara den lyckligaste i världen!
Jag har en familj som bryr sig, jag har vänner som alltid finns där och ställer upp, och jag har dig <3




för övrigt trodde jag att jag hade tvättstugan idag men icke sa nicke. Det är som det brukar. Jag bokar tvättstugan en dag sen tror jag hela tiden att det är en helt annan dag. Denna gången trodde jag att jag skulle tvätta idag men det var tydligen imorrn.. Jag blir inte längre förvånad för det börjar bli en vana =) Men lite smart var det faktiskt för jag jobbar imorgon och Rickard är ledig. Det betyder att han får tvätta den här gången! Ibland tror jag faktiskt att det finns en mening med allt som händer och sker. tack Gud.


Har iaf tagit mig en promenad. Men den blev inte hälften så lång som de andra jag har gjort under veckan. Jag kände mig trött och stressad när jag vaknade imorse, sen var ju mina joggingskor dyngsura eftersom jag skulle vara extra duktig igår och gå ut och gå två gånger. Självklart började det ösregna när jag var vid vårdcentralen och då hade jag ju en bit kvar hem. Men det var väl bara att pinna på.. När jag kom till gångbron kändes det som om mina brallor vägde ton. Så jag fick gå och hålla i dom för att jag inte skulle visa folket Hagfors vitaste röv.  När jag äntligen kom hem ligger världens största tönt i soffan under en filt och frågar.. " Är du blöt älskling?" och klämmer ur sig världens gapskratt. Gissa om han var nära en smäll? ;) 

Näe, jag har bestämt mig. Jag ska aldrig försöka "överglänsa" mer. För jag lyckas aldrig imponera ändå.. ;) 


och på tal om ingenting så var det min fabbofilm igår. Bänkvärmarna. Jag skrattar lika mycket varje gång..  fråga schulie :)



Nu blir det duschen. Har varit och solat så det luktar torkad krabba här inne. Sen måste jag plocka undan här hemma. Spelar ingen roll hur mycke jag än städar är det lika stökigt efter ett par timmar. Nu är det så rotigt att jag inte ens orkar vara hemma. 
resväskor överallt, en tv mitt på golvet, kläder utspridda kors och tvärs över lägenheten. Handdukar, plastpåsar och allt man kan tänka sig.. 

Herregud vad jag gnäller. Gör något åt det istället.

punktslut.  




     Jag har lyssnat på Ledin en hel del den här sommarn. Jag tycker han är cool :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0