11 augusti




vaknade av Elms idag. Tack för de!
Dom håller på att byta fönster överallt och de borrar och slipar och kastar glas. Lätt att sova!
På måndag kommer dom hit och byter ut dom fula fönstren hemma hos mej.. Det blir super bra det, slutar på morgonen och 7 börjar dom här. Det betyder att jag ska sova hos mamma eller pappa. Va mysig! :) Evigheter sen sist. Måste erkänna att jag saknar mitt flickrum lite. Kan jag kalla det så när jag bodde hemma för 1,5 år sen?? :P


jaja, jobbet rullar på och jag kan inte klaga. Just nu är jag bara glad för att vara hemifrån och pengarna regnar över mej.. typ.
Just nu är det lite knapert på den fronten men snart kommer min löning som jag har föreställt mig vara den fetaste jag någonsin kommer få i mitt liv.. Håller tummarna för det!




Sen har jag fått min skattepenning check så det är bara att hämta ut lite riksdaler..
 Risken finns att de kommer gå till resan som verkar bli av med Julia och Heidi istället.



... och Just nu är jag trött på allt. Vill och väntar på en förändring i mitt liv. -Att jag en dag vaknar upp och fått nog på skiten, och jag hoppas att den dagen snart står och knackar på dörren..




men jag e inte bitter för idag är det Heidis födelsedag. Grattis vännen!!
Jag, Sara och Julia åkte till henne när hon var på träning. Hur schysta kompisar är inte vi?? ;)
Vi bäddade sängen, diskade, plockade undan, lagade mat  åt henne tills hon kom hem.. Jag tror hon blev glad över att se oss där :)
Maten var asgo om jag får säga det själv, något kryddad men den att slank ner ändå :)
hello fetto








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0