augusti ger mig ångest



Ikea påsarna är urplockade och grejjerna står på sin plats här hemma. Jag ligger i soffan och slöar den sista timmen innan jobbet. Nattskift står på schemat.

Idag har jag och Heidiho varit till Karlstad. Först och främst ikea men vi hann med en tur till bergvik också innan heidi skulle hem på träning. Jag brände allt för mycke pengar idag. Jag hade gärna velat ha ett par converse skor men fanns inte i min storlek så det får vänta tills nästa gång, om jag lyckas skrapa ihop 700 riksdaler.. om inte annat har jag ju en hel del innastående!! man kan ju alltid hoppas att en viss person vaknar upp en dag.

Nog om detta.


3 Augusti redan. Augusti är en höst månad för mig och för med sig Ångest!! Sommarn har gått alldeles för fort och possitiv som jag är känns det som om sommaren redan är slut.  Det är ju knappast den där värmen som får mig att gå ut och visa fläsket, men jag hoppas på en utomlandsresa inom kort. Helst under augustimånad, inte senare än mitten på september. 
Sen har jag och söstra pratat på Ullared. Hur kul vore inte det?? Det kör vi på !
Det är väl den enda semestern jag kommer på det här året.. Men va fan, ja e inte bitter!
(och trippen till smögen är inte att förglömmas !! ) 



näää, nu ska jag fixa smörgåsar. Tjao











  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0