Dä ä över nu!

Det är mycket som är över nu!!




Är det nu man ska sammafatta sommaren 2010?
Jag tycker att det är alldeles för tidigt, och jag tycker att sommaren har gått alldeles för fort. Så jag gör det snabbt och enkelt.

Men jag vågar påstå att det har varit en av dom bättre sommrarna. Eventuellt den bästa!! Jo, helt klart den bästa!!



Sommarn har väl bestått av jobb, jobb och åter jobb. men vem fan behöver inte pengar? Jobb är ju faktiskt en del av vardagen här i livet. Jobba måste man!
Men ändå jag har att lyckas klämma in en och en annan fest emellanåt.
Lyckades tillochmed ta ledig en vecka för att följa med vännerna till smögen! Och det är nått jag sent kommer glömma!

Sen var man tillbaka i verkligehetn och då jobbade jag lite till..
ja, min sommar i korthet.. har faktiskt inte tid att sitta här oh berätta allt i detlaj men jag summerar:
Sommaren -10 har varit grym!!

och jag hoppas att hösten och vintern fortsätter i samma stil.. och det tror jag den kommer göra. Och  i November drar jag till Puerto rico i västIndien i 2 veckor!! Dä kommer bli grymt! 



Sen måst jag bara, ännu en gång upplysa er om att jag har världens bästa mamma o pappa, syster o viktor! och sist men inte minst mina älskade vänner, som alltid lyssnar, ställer upp och förstår och som alltid står ut med mitt tjat helg efter helg!
Jag älskar er ♥


och en person som förmodligen alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta är R.
Han har också varit med och gjort sommarn 2010 till den bästa ♥





* * *


Jag ska ta en paus nu, jag har brottas med både chef och hon på lönekontoret idag. Är allmänt arg och lett för att jag har fått för lite lön! Fattas nästan 5000kr! Och det är välbehövliga pengar just nu!
Men de skulle kolla över det åt mig.

Därför ska jag damma av träningskläderna och dra på aerobic med bunny! De kan bli riktigt kul!




Somebody said you got a new friend.
Does she love you better than I can?
There's a big black sky over my town.
I know where you at, I bet she's around
Yes I know it's stupid, But I just got to see it for myself.

I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own



Ja, det verkar inte som annat.



hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0