fyllehelg.. usch



Min lediga helg har varit Ûber bra..
På fredag efter jobbet blev det räkor, kräftor, vitlöksdipp, baugetter, chips och vin hos Elin.
Y-yy-Ylade hela kvällen.
Rickard väckte mig när han slutade kl 6 och frågade mig varför vindunken stod bredvid mig på nattduksbordet, tom dessutom. Men de kunde inte soffan svara på för hon hade tappat både minnet och rösten på vägen hem.. Kneeept.

Men ja mådde som jag förtjänade på lördag morron!!

Lördag bestod av kräftskiva hos Ida och Lars. Mycket tevligt sen drog jag och Persson till Sundbäcken.. Tobbe lyckas alltid att övertala oss, men där va de bara drygt så vi drog hem istället. Vaknade på söndag och hade folk överallt, rickard och stefan i varsinn soffa, tobbe i gästrummet och ja, själv låg man alldeles alone i dubbelsängen! Jag har nog aldrig sovit så gott ;-) 


Vi degade hela dagen, drog till stefan och käkade hamburgare och tittade på smala sussie!! haha, vilken film!!
tack för den här helgen killar!! :) ha,ha







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0