Kiss every man while you still can, like a lady

Mina garderobsdörrar i hallen är inte bajsbruna längre! Det tycker jag är värt att fira. Jag blir inte illamående av att gå i hallen längre.. Johoo!!
Sen har jag dammsugit, diskat, lagat mat, diskat igen och sist men inte minst tvättat...  Jag trotsade verkligen rädslan och gick ner i en stupmörk källare för att hämta den nedrans tvätten!! tack så hemskt mycke för hjälpen.. så skönt att man är två ibland så man kan hjälpas åt... 



Just nu ligger paddan i soffan som vanligt, men för ovanlighetensskull har jag bytt ut chipsen mot vindruvor! Hur bra är jag inte??
Jag, Bunny, Åsa o Emma har varit på bingo och tryckt i oss en hel del annan skit så vindruvor duger gott och väl åt mig nu till sex and the city.



Helgen närmar sig och jobb står på schemat. Nattskift hela helgen. Efter 6:e helgen irad vore det skönt med en helledig helg. Jag känner verkligen för lite ledighet och en liten fest med vännerna. Kanske en tur till söstra och lite annat gottit. Men det blir nästa helg de, då ska inte Söffi jobba 1 timme mer för Hagfors kommun än vad som står i min plikt.. Hur skönt??  Är man ledig så är man :)
men som sagt 8 dagar kvar till dess..




"Tonight, my baby
We've got a love so strong
Let the thing go on
And it's alright my baby
If it feels so good
Than it can't be wrong"



vi lär så länge vi lever..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0