time of our lives


idag är en annan dag och jag är något gladare.
Just nu sitter jag i min nya soffa och är hur nöjd som helst med den.

Hur fort kan humöret och känslorna verkligen vända..??
Ibland känns de känns som om jag är schizofren.

 Fast de tror jag inte att jag är. Det är bara humörsvängningarna som träder fram med jämna mellanrum!! :)



Idag har bara varit en slappdag i soffan med prison break maraton. Från avsnitt 1!! kungligt bra dä..
sen blev det film.- precious. Vettefan om jag tyckte den va så bra . nja, den får nog inte mer än en ynklig 6a av 10.. nej hit med Adam Sanlder! de ä min idol!



trodde även att jag skulle jobba inatt med ack så fel man kan ha.. det var ju imorrn!!


föresten vet ja varför jag har en bra dag idag.
sanna frågade mej förut om jag ville med till puerto rico, västindien i november å de ska jag!!
dags att slita röven av sig och spara pengarna!! :)



Jiiiihooo, nej, om man skulle hoppa i säng tro..






saknar R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0