10 december o Farmors födelsedag



mama mia vilken träningsvärk jag har i mina vältränade armar!!
Styrkan igår gick ovanligt lätt, dessvärre inte dubelstepen.. med det var fan så kul!
 Men jag är inte bitter. Den förlorar som ger upp!  inte jag inte, utan jag kör mitt egen race och gör det jag tycker själv passar in. Och det går lika bra de ;)


Nu ska jag åka till farmor och fira hene på hennes 85 årsdag. Min gamla farmor, min skruttis börjar bli riktigt till åren, men hon är ju så söööt.




Äntligen fredag och jag tror verkligen inte, hur mycke jag än försöker och tänker efter, att det finns nått som helst i världen att klaga på en dag som denna.

Fredag, helg, ledig, Idol, godis, chips, chaffis  till Uffe o Elin, innebandy, hockey..
Kanske hinner med en och en annan braig film också..


Ha en bra helg allihop, för det ska jag!! 

 


och med denna sköna låt av Michael Bublé sätter jag punkt för nu.
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0