6:e december



om ni undrar varför jag uppdaterar så ofta så är det för att jag är inne i en såndär bloggperiod, just nu tycker jag att det är askul att skriva. Har dock inte så mycke roligt att dela med mig av men jag orkar inte hålla mig undan blogg.se.
Ska Passa på att gnälla på er (ni som bloggar, och ni som inte ens har blogg) att rycka upp er och uppdatera. Jag vill ha något att läsa, och ni som inte har. SKAFFA, det är ûberkul. Sitt inte bara hemma och läs andras, ansträng er lite och börja dela med er av era intressanta liv :) (jag tycker att Becca o Jessica ska ta åt sig liiiite).


Nu börjar jag längta riktigt mycket till Ullaredsresan som blir av nästa tisdag. Bara jag och systeryster. Det ska bli mysigt!
Herregud, vad jag ska handla kläder till morsters bäääbis! Klänningar eller skjorta å slips. Det återstår att se då!!! hemlis.. iiiiiiie, glad glad glad.
Blir nog en söt klänning till "fasters" bäbis också :)

 babyboooom!




På tal om klänningar så såg att det var gratis frakt på Nelly.com nu också. Det kliar i fingertopparna men nu får jag nog sätta stopp. Jag har ju inte ens betalat räkningen från det sista jag beställde. hmm, skärpning. En spark i röva skull dä va!



nu ska jag sätta punkt för stönna..
ska städa lite.



 

Kommentarer
Postat av: becca

men du vet ju redan allt, stor idé att jag skaffar blogg da ;)

2010-12-06 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0