andra advent



Just nu sitter jag här hemma i mina egen gjorda lovikasockor, tända ljus och lyssnar på musik. Just nu mååår jag i min ensamhet. Kunde dock vara nån grad varmare här inne.

Men det dröjer inte förrän jag ska hoppa i jobbuniformen och dra iväg. Hoppas på en betydligt bättre kväll än igår.
Tur att jag har underbara arbetskamrater!
Tack Jessica o Elin för att ni alltid gör mig så glad!!

Måste bara poängtera, (mest för mig själv) att jag aldrig åt upp chipspåsen som jag svängde in på filmis o köpte igår efter jobbet. Jag tycker faktiskt att det är bra gjort av mig, eftersom jag är inne i en period när jag bara äter. Jag vet inte om jag kan kalla det för att tröstäta men jag bara proppar i mig allt jag kommer åt och det spelar ingen roll om jag är mätt och belåten så måste jag alltid äta lite till. Helst muffins, godis, eller en kaka. 
 Det har blivit en ond cirkel men nu får det faktiskt räcka. Det blir bara jobbigare för mig den dagen jag få bort allt.

Imorrn är en ny vecka och får börja och träna igen! Äntligen, nu ska jag skaka av mig alla tankar och börja träna och må gôtt igen. Inte känna sig en stor, fet o ful padda.  De ska bli skööönit :) 
imorrnkväll är det innebandyträning som gäller och på tisdag BT!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0