bitterfittor är vi allihopa...

..mer eller mindre. Men nu under vinterhalvåret ligger jag nog i topp på "mestbitterfittaivärlden-listan".

En promenad till jobbet, en onsdagmorgon och -23grader är inte okej!
Tur at jag inte har någon termometer för då hade jag gått och lagt mig igen.
fyfarao för vintern.. brrr...


Nu kurrar magen, dags för mat. Pommes, kött o vitlökssås får det bli, hör bara hur gott de låter när man säger det. Mumma
sen har jag den där underbara onsdagssysslan. - tvätta. Alltid lika trevligt att träffa nån annan bitterfitta i tvättugan som har något de vill klaga på..
sen blir det träning om jag orkar ut i denna kylan. Jag tvivlar.

 sen tycker jag att det är helt otroligt att det ens finns träningstider mellan 21 och 22,15 på vardagarna. Barnen, eller undomarna rättare sagt ;) (kom ihåg att jag är 20år och vuxen?!) går förhoppningsvis i skolan och ska upp tidigt på morgonen och vi veteraner (Jag, Emma och Julia) jobbar faktiskt och börjar klockan 7. Är det värt att må som en död sill morgonen därpå? Jag tvivlar på de också..


Så, nu har jag fått klagat lite idag också..
Nöjd o belåten!

Nu blir det käk.
hejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0