christmastime


skön men en "nötti" dag, vaknade klockan 11.. INTE 9 ! Hör och häpna!
Sen kom mamma och per och hjälpte mig att sätta upp tv:n på väggen. Morsan hjälpte mig självklart att dammsuga och torka golven. (Jag tvingade henne inte, snarare tvärtom) men jag klagar inte. Tack o bock för det.

Sen ringde det från jobbet, så det fick bli en kväll på tranan, fast bara 3 timmar och fyllnad. Gyttgytt.
Passade ypperligt för imorrn har jag gett bort mina arbetstimmar till söta Elin för att kunna åka med schulija till Karlstad för att inhandla det sista inför julen.
Blir en mysig dag med bästa Julia!!



Nu får det bli en dusch sen ska jag bädda ner mig och läsa veckoblandet!! :)

MYYYYYYS ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0