dan före dan före doppare-dan



alla mina julklappar är nu klara. Ute i tid? alltid.
Åkte med fam Jansson klockan 11 imorse och var inte hemma förrän halv 7.
Hade gärna velat hunnit in på OBS för att kika på en urtjusig ljusstake men jag har skickat in R som skulle dit imorrn.
Jag Håller tummarna för att den finns kvar!
 alla var så trötta i benen och schuliskrutt skulle på träning. och jag föresten blev så trött efter maten från papaya!! Mums! 
fast förresten,ju färre affärer man gliiiider in på desto mer pengar sparar man!! :)

När jag kom hem blev det julpyssel. Alla julklappar skulle packas in så jag tände ljus och värmde oboy och drog igång, och det tog tid minsann. Tråkigt, men nu är det gjort.
Fick även hem min klänning från Nelly förut. Något tajt men vi får se om den får ta plats i min garderob eller om den skickas tillbaka. Jag ska prova den igen imörn. Jag hoppas att den sitter bättre då och att jag blir nöjd för jag tyckte den var så fin.
 OM jag vore något slankare i kroppen hade den passat som handen i handsken. Men nu är jag inte det och  jag får börja köpa kläder efter kroppstorleken helt enkelt.. hmm..


Sannas sista julklapp är du här hemma och inslagen. Gött att ha det gjort för imorrn blir det jobb. En delad tur, sen blir det upparsittarkväll och god mat.
Och på fredag är jag bjuden på julfrukost.. lyx



nej, nu får det bli en kvällsmacka i sängen. sen ska jag sussa så gott!


Natti på er, julkram!!



före






efter. Här har vi några av dom klapparna. blev visst en hel del ändå iår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0