du är vad du äter




Julmust och smörgås halv 11 en måndagkväll. Är det den nyaste bantningsmetoden?

Maybe, Jag är knappast pinnsmal, inte grisfet.  Däremot trodde jag aldrig att jag skulle säga det här som jag tänker skriva nu, MEN jag har nog aldrig varit mer nöjd med mig själv och min kropp som är nu. Inte sen tonåren då man fick lite av varje överallt. 
Oooh ja, jag kunde bli betydligt smalare, mer slank och va vältränad men jag vill inte.

FÖR ENGÅNGSSKULL är jag nööjd. fan va gytt!! 

sen kan jag kanske hålla med alla jävla dietister att det inte är så nyttigt och äta smörgås å dricka dricka dygnet runt men ibland är det gôtt å bar få va..
jag är en periodare, fast  med mat.


nee, jag hoppas att jag är lika nöjd med mig själv imorrn när jag vaknar.. Man kan väl alltid hoppas.
håll en tumme eller två för mig ni också!
nu får det bli sängen. Imorrn är det jobb sen julshopping med Buz! konfliktfritt? håller en tumme för det också.

pusshej






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0