förslappad



Ett steg fram och två tillbaka, så gliiingt är det ute nu, ingen idé att vara ute. Därför har jag suttit som fastklistrad i soffan ännu en kväll, men det är för säkerhetensskull! .. typ
finns ju inget att göra när man inte för anstränga sig för mycket..............

Tog mig iallafall en promenad till och från jobbet imorse i 20 minus grader. Det är nästan så jag tycker lite synd om mig själv. men bara liiiite isåfall.
Men min magkänsla säger att ett bilköp ligger nära, nästan så nära att det bränns.
Jag ska bara hitta en det står mitt namn på. En som passar mig som fisken i vattnet.
 Jag tror jag hittar pärlan inom en snart framtid!

Y-a-b-b-a d-a-b-b-a D-o-O-o




Nu ska jag snart slänga mig i sängen. Imorrn blir det att jobba hel dag sen är det julbord på bruksmästarn som står på schemat. Fan tar ben om inte köttbullarna är goda.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0