Fredagkväll



Det blev både en och två turer till Munkfors igår. Det gick förvånadsvärt bra trots väglaget och vädret, sen kanske det beror på att jag är kungligt bra på att köra bil. Synd bara att vägen är så tråkig..

Innan mös jag och Jessica med cola och snacks. Mysigt!


När jag kom hem var det högtid att sova så jag hoppade i säng och söv som en gris.
De är hårt att vara chaufför :p



Nu ska jag få mig nått i magen, sen blir det tranan och jobb.
roligare helger än så kan man ju ha..








Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 17:28:08
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0