lycka




imorse bland alla tokig- och ledsamheter och allt kaos på jobbet fick jag ett mycket rörande mms. Av söstra.
Första bilden på mosters prins! Så liten och vilken klar och tydlig bild. Huvudet syntes mycket väl. Ultraljud är helt otroligt!!!  (och moster såg att han är världens sötaste. Han kommer bli mannen i mitt liv ;) )
 Dagen gick allt mycke lättare efter det! Jag är redan stolt, hur ska det här sluta??


nej, Ge mig maj månad!!




nu ska jag dra mig till asplundshallen.
Träning och dans (?!) står på schemat  

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

Guud va kul :) Vi ska bli världens bästa mostrar du å ja :)

2010-12-09 @ 22:32:22
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0