måndag




Ikväll har jag varit hos Tobbe (och Hanna numera :) )och hälsat på. Tobbe bjöd mig på hemgjorda chokladmuffins och dricka. Va dock inte tobbe själv som gjort dom. Å tur ä väl de!
Sen satt vi på fejjan och kollade in några muppar.. haha
Love you broder!!

Nej, genetiskt sätt är vi inte syskon, men han har alltid varit som en bror och han har alltid behandlat mig som sin lillasyster. Vi berättar allt  och kan alltid prata med varandra. OM ALLT (vi delar kanske med oss av lite väl mycke) men jag älskart!!  



Sen var det träning som gällde. nu efteråt Känns det lite onödigt att  jag ens åkte dit, jag ville springa röven av mig och svettas ordentligt.. men ett gott skratt förlänger livet. Tack för det laget :) 
Hilda är kung!! 


 
   jag tycker mycke om min bumbibjööörn




och min riktiga storasyster såklart,





love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0