presenter




En flaska rött vin, två trissloter (med vins på 25kr) och ett gratulationskort, det var vad Per fick i födelsedagspresent och han kunde inte förstå varför vi har köpt så mycke.. 100 kr delat på 3 personer. Han kunde inte ha förväntat sig något av oss alls..ha,ha.

Julgruppen som jag köpte först till honom tyckte jag va så fin så jag behöll den själv istället. Och den passar superbra på mitt bord i hallen.. bra gjort soffan!


Just nu väntar jag på att klockan ska bli 12 så jag kan dra mig bort till far. Han bjuder på morstinas kyckling idag! I love it!!
Jag vet att jag har sag tdet förut men jag sägerr det igen; fy fasiken va jag är bortskämd på den fronten.
Men det är ju för tråkigt att laga mat och äta själv. Därför har pappa mig som sällskap och jag har honom!
Funkar alldeles utmärkt!



Ikväll ska jag träna, jihoooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0