sluuutt



jaha, då var julhelgen över. Gjort i en grisblink, och det bästa av allt är att det är en helt jävla år kvar tills nästa gång. Gytt! Det är jag och grinchen. Vi hatar julen..
FAST, helgen har inte varit så pjåkig ändå. God mat, choklad, julmust, presenter, pengar, alkohol, tomtegröt och en riktigt bra sällskap.

Hände dock en riktigt otrevlig olycka efter jobbet på julaftonskväll, men det är sånt som händer. Allt som sker händer av anledning säger de..  ja, jag vet inte..


Tänkte lägga in lite cards från helgen men det får bli imorrn eller när jag får tummen ur..
men det ska inte dröja, jag lovar!




Tack alla mina nära och kära för en mysig helg.
Love you!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0