julshopping


En heldag hemifrån får mig faktiskt att längta hem.
Jag vet inte vad som har hänt. Jag som aldrig har velat varit hemma förut, särskilt inte ensam, vill nästan bara vara hemma numera och gå runt och pyssla lite. Ålderstecken? 


imorse fick jag jobba extra (7-10. Hårt pass)  jag drog direkt till storstan och mötte upp Söstra som inledde glatt med en stooor välkommskram... not!!
Men dagen slutade kanonbra ändå och nästan konfliktfri. Tummen upp för oss Buz.
När jag väl Kom hem, hel och ren sket jag fullständigt i träningen och ökade mysfaktorn här hemma med ljus och skön musik. Det var dags för att packa in klapparna. trodde jag. Jessica ringde dit mig och det fick bli mys där  istället. Julpysslet får vänta tills imorrn. Ledig dag och allt!

 "det du inte hinner idag, hinner du imorgon"
jajjemen, så är det. Julklapparna lär inte gå ifrån hallgolvet av sig själva.. tyvärr. mitt framför ytterdörrn. så typiskt mig. fattas bara att ja spänner omkull dom imorrn. sanna mina ord!


Men dagens utropstecken. Min skohylla har fått sig ännu ett par stövlar. (men bara ett par)  Me like!!
Hoppas inte pappa läser detta. Då blir han tokig. Han tror att jag lider av en sjukdom.. =p



Näe, slut på orken, slut på pengar. vatten  o bröd fram till jul.
nu är det snart dags att joina sängen tror jag.
Kanske ska överraska mig själv med att läsa en bok?
Det var inte igår..







schuliskrutt har gjort en skiva åt mig. Hon kan att hon v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0