Fredag



äntligen helg.
Min vecka har förvisso varit väldigt slö men det är alltid skönt med helg.

Ikväll blir det en myskväll med gänget och några vinglas. Det lutat också mot bastu, om vi tjejer får bestämma men det är väl som vanligt dä - Nej med stort N och utropstecken!


Igår var jag på informationsmöte med med Villan. Det var verkligen intressant och jag hoppas verkligen att jag lyckas gå hela vägen, men den är lång. Vi skulle boka in en dag så skulle de komma hem till oss och prata lite och se hur vi har det. Om det sen är något att gå på. Jag hoppas verkligen det!!



Har även hunnit med en tur till Karlstad. Sov hos sanna onsdag till torsdag. Det var mysigt. Åt ûbergod mat på onsdagkväll och på torsdag shoppade vi. Blir nog kanske en natt eller två till veckan också.

egentid och andrum... !!!! ahahahaha, jag dör.


jaja, nog om detta.
Jag har nyss varit till apoteket så nu ska jag knapra i mig ipren så jag blir bättre tills ikväll! imorrn kan ja va sjuk


tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha ;D

2010-02-05 @ 13:07:02
URL: http://gloory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0