måndag, snart helg



arma mina been! 
Rickard skjöt en stenhårt puck på mitt smalben när vi var och åkte skridskor höromdan.
Jag fick inte ens höra ett förlåt, det enda han orkade kläcka ur sig när han chippade efter luft var att jag lyfte på fel ben!! Det värker fortfarande..


helgen har varit kanonbra. Fredag blev det faktiskt bastubad och singstar i geijersholm. Killarna kastade pil också. Klockan blev väl halv 5 innan vi började balla ur. Vi hade verkligen ingen lust att åka hem så vi sov kvar.

på lördag tittade vi på film hos jessica och robert. sommar med göran. Eller va den hette. De som känner mig vet att jag har minne som en guldfisk och är direkt dretbet på filmer. Men den var bra. Min humor!! :)



nej, skulle ha lagt mig och tittat på baksmällan nu men jag tror faktiskt att det får bli sängen istället. Imorrn för det bli ett pass på gymmet.
Sen ska kylskåpet fyllas på, avloppen ska rensas och mamma kommer hit och ska plantera om blommor. Hektiskt dag!! :)


natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0