meet me halfway



jobb, jobb och åter jobb. Det har rullat på rätt bra hittills och man kan faktiskt int vara annat än glad. Visserligen finns det dagar man bara vill slänga telefonen i väggen ett par gånger när den ringer, men klok som jag är går jag istället upp och ser allt det poositiva som dagen har med sig. - Goa och glada arbetskamrater, matlådan, löningen i slutet av månaden och att sen få komma hem till en person som betyder oerhört mycke för en och som man har längtat efter en hel jävla dag.. :)

Nu har jag nyss käkat. Jag ska jobba en hel kvällstur idag. Det känns som om det var evigheter sen. Annars brukar vi vikarier få göra kortkvällar och börja halv 4. Ett perfekt pass det :)

Imorrn är det en dagtur som gäller. 7- 16, sen ska jag, som det ser ut nu, åka ner till Buz i stan och vara kvar där ett par nätter. En åtminstone. (om allt blir som planerat så-att-säga, vilket det inte brukar) Så slipper hon vara själv så länge. Jag vet att hon saknar söstra innimella, när det gått för länge utan att ses och någonstans, långt där inne vet jag att hon älskar mig mest på hela jorden ;)

Men det blir jobbigt att sova utan skrutten ♥





jag blir partysugen när jag hör den, får nog bli ett litet kalas til helgen. Ett vinglas elelr två iallafall.
Tänkte höra med dom andra om de hänger på 3 apor. Jag tror faktiskt inte att de sviker :)






Nej, nu ska jag göra mig klar och gå. Ha dä



Kommentarer
Postat av: Linda

Myyys gumman! :)

2010-02-02 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0