onsdag



ny dag, nya möjligheter.

 Idag hoppas jag på att han ringer! går bara runt och fantiserar. Och med de stora förhoppnngarna jag går runt med, kan jag bli ruskigt besviken!
Egentligen är det bättre att ta dagen som den kommer, men jag vill, vill, vill!!! =) 
Enligt aftonbladets söndagsbilaga så skulle fiskarnas turdag vara torsdagen den 24:e så Imôra kanske jag får ett telefonsamtal, med ett lyckobesked. Snälla, håll era tummar också =)


Den här veckan har varit en jobbig och stressig en. Inte bara för att jag lever i en fantasivärld just nu men också på jobbfronten.
Inte för att klaga men det blir så mycket på en och samma gång. Ibland har man inte jobb alls på flera dagar och helst plöstligt jobbar du 7 dagar i sträck.

Jag jobbade helgen som var, sen måndag. Jobba kvällen idag, källgården imorrn, tranan fredag. Sen blir det att jobba tre nätter på rad. lördag, söndag och måndag.
Min nästa lediga dag är alltså på onsdag nästa vecka, eftersom jag går av på tisdag morgon!!
det blir pengar, brukar man få höra, Men pengar är faktiskt inte allt. Det är faktiskt skönt med lite ledighet och ha ett liv innimella. Även om man är vikarie.  
Jag vill ha ett fast jobb med fasta arbetstider så man kan planera sitt liv.


Jag skulle ha tränat varje dag nu under veckan men fått jobba istället och har varken hunnit med att träna eller handla. Det betyder att det fortfarande ekar i kylskåpet, Men det får ordna sig. Jag får handla imorrnkväll. Ska föröska träna då också. VI överlever! Tur att fader bor nära och är så hjälpsam att vi får äta hos honom :)


Nästa helg bär det av till Örebro med ett stoooort tjejgäng. Vi ska relaxa på spa´t på Gustavsvik, sen blir det utgång :)
Nått att se fram emot, som ett ljus i mörkret :)


Nu ska jag ta mig en promenad innan jobbet, sen måste en matlåda fixas.

hadä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0