hejsanhoppsan lilla Plutt




Gud vaad jag längtar. ringde igår och la ett bud så jag hoppas verkligen att det går hem.
Orkar inte gå runt och vänta. RING TILL MIG NU, det är en order :)


När jag vaknade imorse hade jag ett missat samtal från jobbet. och det har inte jag ens hört!
Jag är dödstrött dygnet runt och jag bara sover. Jag som alltid har varit lättväckt. Hur går det till??
Lett på mig själv är jag och har lite smått ångest för att jag inte är på jobbet nu!
Istället ligger jag bredvid grisen som sover och tittar på våra bästa år. Ett program som blir bra för att det är så fruktansvärt dåligt, men  ändå orkar jag inte sluta titta. =)


Idag är det en såndär dag då kylskåpet ska fyllas på och vi ska betala räkningar. Inte så rockigt det heller men..
Iallafall så behöver jag handla. Det ekar i både kylskåpet och skafferiet nu. Och idag blir det antingen kött- eller kycklinggryta som serveras till middag. Vi får väl se hur den smakar :) Härom dan gjorde jag korvstroganoff och igår tonfisksås och tro det eller ej men det var faktiskt gott. Börjar fan bli riktigt bra!! ;) haha

(Rickard tyckte dock inte att det lika gott, men duger inte maten som står på bordet får man vara utan. Det sa alltid mamma och pappa till mig när jag var liten och kräsen, men som ni ser så överlevde jag. Jag är inte ens mager, så ner gick väl maten?)

Just nu känner jag mig som karlsson på taket. "Jag är en man i mina bästa år. Lagomt tjock, genomklok, en vacker man i mina bästa år. "




blir sugen att titta på den filmen nu. Kanske ska gå upp på vinden och hämta min video och ha Astrid Lindgren maraton ikväll?? :)

va heter du mer än August?
"jag heter inte August, jag heter svante"
jaha, fortsätt med de då

Jag dör!!! Min humor =)



Nu ska jag hoppa lite på rickardo så han vaknar. Lessamt och sitta här själv..

ha dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0