En riktig Bradag :)



Jaha, då var första arbetspasset gjort, bara ett kvar på källgården. Dagarna går fort när man jobbar och jag ligger som en död padda i soffan när klockan är halv 11 på kvällarna. Runt 2 tiden väckar rickard mig och frågar om jag inte ska gå å lägga mig i sängen istället, men då svarar jag tydligen "varför då? jag sover inte ens"
haha. men ja är så trött på kvällarna så jag skulle nog kunna stå och sova om det skulle behövas. 

Jag brukar fråga honom om han inte kan bära in mig till sängen som pappa alltid gjorde när jag var ett sött litet barn, men rickard totalvägrar av nån konstig anledning. Kan de vara för att jag snart är 20år eller för att jag inte väger som en fluga längre? känns som om jag är i jämnvikt med en fet kossa just nu.. (det ska bli ändring på de så fort allt lugnar sig lite)
Iallafall brukar han lyckas övertala mig att gå in och lägga mig så med trötta ögon gör jag en rusch på 2,5m och dyker i sängen. Sen somnar jag innan jag hunnit lägga huvudet på kudden. Sängen är ruskigt skön och bra att ha ibland =)

Vi har haft besök hela natten. Erik låg på soffan när rickard väckte mig imorse kl 6 och en helt annan rickard hade tydligen varit här också.
Eftersom min rickard har varit uppe hela natten och var vaken näre jag gick upp var frukosten nästan serverad när jag skulle käka. Det kallar jag lyx.

Sen fick jag vakna till ûbergoa, värmande och underbara ord imorse. Sånna ord man blir överlycklig, glad och sprallig av.  Alla dom där orden man vill höra áv en av dom man älskar mest på jorden :)
(Sånna ord vaknar ja ju inte varje morgon kan jag säga.)
 jagälskardig


****


har även hört dåliga och jävligt tråkiga nyheter om en nära vän.
(Jag tror du vet vem du är.)
Du vet att jag alltid ställer upp och att vi alla, -dina vänner alltid tänker på dig och vill ditt bästa.
Du vet vart jag finns och att du alltid är välkommen till oss.
Vi gör allt för att du ska må bra och vara lycklig. Och kärleken, den kommer och går.

Det ordnar sig alltid ♥




nej, nog för today.
dags att göra sig klar och gå vidare till källis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0